суббота, 26 декабря 2015 г.

Вікенд з Людою

Вітаю вас, любі мої!

Сьогодні з вами я, Люда вишневий Цвіт, і це наш останній вікенд у цьому році! Але вже так скоро Новий рік, на який всі покладають надії, будують плани і до якого активно готуються! 
Я теж вся погрузла в передсвяткових клопотах! І сьогодні розказуватиму вам, як ми з чоловіком прикрасили наш дім.

Зазвичай ми це робимо десь 31-ого числа годині так о 9-тій вечора, але заради вас ми постаралися раніше))) 

Ялинку живу ми не ставимо, бо це суперечить нашим поглядам: дуже шкода потім бачити їх на смітнику. Але і штучну ялинку мій чоловік відмовляється купляти. Тому у нас кожного року якийсь новий дизайнерський варіант: була ялинка з картонної коробки від шафи, ялинка-повтор "йолки", ялинка з шариків і тд. А цього року у нас геометрична ялинка в українському стилі в техніці скрапбукінг!



Такі трикутники були властиві для графіки поч ХХ ст і вони є невід'ємною частиною українського стилю (такий напрям в архітектурі та живописі, найулюбленіший мій представник - Кричевський). Основа ялинки зроблена з дуже важливого скрапового матеріалу - з малярного скотчу))) Я спочатку клеїла тонкішим контури, тоді деякі трикутники заповняла ширшим скотчем, а в деякі вирізала з нього маленькі трикутники.


Великі трикутники заповнювала де-не-де скраппапером, не пожаліла для цього діла навіть Графіку порізати))))  А на вершечку ялинки різдвяна зірка!

Також я виготовила двосторонню гірлянду. На першій стороні напис "З новим роком!"(як вирізала трикутнички покажу в кінці поста). Букви намалювала за допомогою трафарету, вирізала і покрила золотою пудрою для ембосінгу, посадила їх на овальну рамочку, додала трохи штампів, які теж запікала золотою пудрою і вирізала. Використала такі штампи: Набор штампов "Снежинки", "Сосна в снігу"Набор штампов "Хатки"Штамп "Зимний кофе", "Різдвяна зірка".




Посередині такі прапорці з соснами та гарячою чашкою


На другій стороні напис "Христос рождається"


На Свят вечір я цю гірлянду переверну на цей бік)




Посередині помістила різдвяну зірку, церкву та хатки


Також прикрасила і нашу бібліотеку - на ній зроблена минулого року гірлянда з сосни, шишок і паперових квітів.




А також тут примостилися прекрасні скляні розписані підсвічники, які ми привезли цього року із Бережан


Ну і покажу нашу тумбочку для дисків, на якій знаходяться вогні, іграшки інший декор, який мав би бути на нормальній ялинці)))



І ця листівка теж тут як прикраса на в'язаній бабусею серветці


І я намалювала для вассхему, як я економно вирізала трикутники для гірлянди, вони у мене 9х14 см



І наостанок - різдвяна казка!


Ну як вам наші старання? Бо ми задаволенні))) Потрохи нарешті з'являється святковий настрій, хоч відсутність снігу його трохи псує! 

Бажаю вам, дорогенькі, спокійної підготовки та щасливих радісних свят! Хай буде у вас мир на серці і любов! Наступний рік точно буде чудовим та вдалим!)))

До зустрічі в Новому році!

З любов'ю,

Ваша Люда


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

13 комментариев:

  1. Дуже затишно у вас) А прапорці, я так зрозуміла, рухомі - в другому написі ж більше букв)
    П.с.: хто грає на бандурі? Щось підказує, що Євген? ;-)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Алінка! Так, гірлянда рухома і двохстороня, можна її посовувати і перенизувати як хочеш! А Євгеновий інструмент стоїть справа-гітара. А от бандура моя))))))

      Удалить
  2. Люда, это просто волшебство! Впервые встречаю такой вариант елки) И это гениально! Она прекрасна! А библиотека - моя мечта! Такая огромная!... Спасибо, что порадовала! И тебе всего хорошего в Новом году!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ой, це так приємно! Ми намагалися видумати щось своє і раді, що сподобалось! А про бібліотеку я до речі розказувала в попередньому своєму вікенді) дякую за побажання!

      Удалить
  3. ВАУ))) Казково, з таким святковим настроєм, так затишно і романтично))) дуже класна ідея))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую!))) Погода така, що хочеться більш активно творити затишок та святковий настрій! А ідея чоловікова, я йому всі коментарі читаю і він теж радіє)

      Удалить
  4. Клас! Оце ялинка! Просто чудо і так стильно!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Аня! Я така рада, що сподобалось! І спасибі за епітет стильна))))) ми якраз так і хотіли!

      Удалить
  5. Люда, какие вы с Евгеном молодцы!!! Такая красота!! Просто нет слов! Так уютно, тепло и по-домашнему!. Ощущение, что рядом греет камин, вокруг горят свечи, а за окном слышно как по скрипучему снегу гуляют люди и поют!! Спасибо, что поделились с нами частичкой ваших праздников!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Валя, дякую за такі теплі слова! Хотілося б щоб все так і було, як ти написала, натомість у нас дощ і все ще нема опалення) але це такі дрібниці, головне що є любов!

      Удалить
  6. Столько труда! Красиво! Очень мне нравятся штампы "Хатки", елочка и чашка.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Трошки дійсно довелось помучитись, але це було тільки в радість) а штампики ці дійсно чудові, і дуже універсальні!

      Удалить
  7. Дуже дякую! Такий святковий креатив не часто побачиш. Вітаю із зимовими святами, нехай у вашій домівці завжди буде тепло та затишно!

    ОтветитьУдалить