среда, 27 января 2016 г.

Натхнення з дизайнером - Люда Вишневий Цвіт

Вітаю вас, любі!

Сьогодні з вами знову Люда Вишневий Цвіт, і я маю для вас солодко-зефірне натхнення))) Чогось цієї зими я замість холодних робіт "за погодою" творю натомість щось квіткове, яскраве та миле! Ось така у мене вічна весна, недарма я собі такий псевдонім вибрала))

А показуватиму я вам спочатку ось такий солодкий кулінарний набір та тег. 
Спочатку цей блокнот мав бути зовсім не такий, але тістечка на обкладинці нагадали мені про чудові солоденькі штампики Cherrylana designs з попереднього релізу. І я як почала їх штампувати, розфарбовувати і вирізати, то довго не могла зупинитись) Вийшла у мене гірка заготовочок, і деякі смаколики поселились на цій кулінарці.

Отже, спочатку я відштампувала Штамп "Ваза с макарунами", а тоді додала сердечко на паличці із цього набору. Все смачно розфарбувала спреями, акварель було лінь діставати)))

Також біля вазочки лежать полунички з набору "Чашка чаю".

Ну і звісно як без напису "Кулінарна книга"



Також в подарунок замовниці я зробила такий швидкий тег: основу побризкала спреями, додала кальку, напис "Thanks", макарунчики та полуничку.

А другою частиною мого сьогоднішнього натхнення є м'яка листівка в українському стилі з нагоди народження донечки.

І тут я просто повинна розказати привід для її створення. Замовниця хотіла подарувати цю листівку своєму німецькому лікарю американського походження, який спостерігав за її вагітністю. Так як дівчинка народилась уже в Україні, то мама хотіла повідомити про це лікаря та подякувати. Тому листівка хоч і для чоловіка, але мала бути ніжною, та ще й українською)))) Я спочатку не знала, з якого боку підійти до справи, але тоді знову ж таки згадала про чудові петриківські штампики і ось що вийшло!

Набори штампів "Петриківський розпис. Квітка велика" та "Петриківський розпис. Квітка середня" я відштампувала в техніці гарячого ембосінгу та вирізала.


Додала трішки вирубки, лляної нитки, напис та наклейки. Все вийшло таким ніжним, а ось лляна тканина в основі та тасьма з мішковини додали трохи серйозності.


З іншого боку є місце для побажань і тут поселилася "Петриківський розпис. Квітка мала"


Маю надію, що я вас трохи зігріла своїми роботами в ці ще такі холодні зимові дні. Адже весна уже так скоро!

Натхнення вам та гарного настрою!

З любов'ю,
Ваша Люда

2 комментария: