суббота, 12 марта 2016 г.

Вікенд з Олею Агрум

Наше життя інколи набирає шалених обертів. А інколи навпаки - зупиняється. В моєму випадку другий варіант. За останній час я прихворіла. І моє життя мусить змінитись в плані темпів та швидкості.  Сама людина я позитивна і вважаю, що не варто зациклюватись на своїх проблемах. І вам того бажаю. Зі всього треба брати позитив, якщо не можете його взяти, тоді потрібно створити. 
Як ви вже зрозуміли, в мене з'явився ЧАС! 
Час спокою, думок, мрій.... 
Почала з простішого і милого моїй душі. На своєму вікні посадила розсаду перцю та квітів. 
Вперше в своєму житті буду вирощувати квіточки для свого саду. 
Це так хвилююче. Чи виросте щось з того зернятка? Чи догляну його як слід? 
Посадила віолу. На цей час вже проросло насіння.  Видно перші зелені листочки - якими я так тішусь, як мале дитя)))

 Мені до вподоби еустома. Вичитала таке, що можна її те ж садити. Вона дуже вибаглива. Але я спробую. Посадила 8 днів по тому, але поки що, не має жодних ознак життя.... 
Разом з сином ми посадили мандаринові зернятка. І в нас вийшло 8 маленьких дерев мандаринів. Подарували всім найближчим жінкам нашої сім'ї на день 8 березня. 
Це моє деревце! Горщик прикрашав Дмитрик.
На полицях магазину знайшли траву для котів. Син так загорівся цією ідеєю, що в перший же день було посаджено траву для нашої кішечки Мері. Трава на диво росте дуже швидко, від чого дуже радіє Діма. 
Ось так тихо по сімейному проходять мої дні! А як ви провели свої вихідні? Що цікавого? І чи є серед читачів любителів квіточок? Яких саме? Діліться своїм досвідом, бо я лише початківець в цій справі. 
З вами була я, Оля Агрум

7 комментариев:

  1. Оленька, я желаю тебе чтобы цветочки выросли и у тебя опыт садовода увенчался успехом! С удовольствием посмотрю на цветник))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо Севиль. Но я волнуюсь по этому поводу. В том году сеяла только майоры и бархатцы. Они легкие в посадке. А вот такие цветочки первый опыт. Да еще же и рассаду хочу сама)))

      Удалить
  2. Я також полюбляю квіти. І взагалі, мені подобається вирощувати рослини з насіння. Цеж просто диво! Вже в селі у моїх батьків прокидаються вирощені мною багаторічники. Серед них дельфініум, люпин, аквілегія, гісоп, м'ята перцева, шавлія лікарська, майоран та ін. В нас навіть дерево є, вирощене мною з насінини - катальпа. Вже квітла торік. Цього року буду вирощувати лаванду (в мене є один кущик, але цього замало - дуже я її люблю:) и розмарин (вже не вперше намагаюся, але все марно - насіння не проростає), дзвоники. Це не враховуючи овочів. Заходьте до мене в гості - http://mneneskuchno.blogspot.com/. Я там вже трошки писала про рослини і буду писати ще. А Вам зичу удачі у Вашому починанні. І одужуйте.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дарья, сколько же новых названий цветочков услышала. Все записываю. Некоторые у меня уже есть. Буду заглядывать в ваш блог ;)

      Удалить
  3. Оля, я також бажаю, щоб всі квіточки зійшли і тішили тебе і синулю своєю красою! :)

    Я ось також зараз активно займаюсь всілякими приготуваннями для приведення до ладу дачного саду :) Саме саду, а не городу. В тому році ми з чоловіком вирішили погратись в агрономів :)) нічого путнього з того не вийшло. А ось садом я хочу зайнятись впритул. Вже на вихідні замовила перегній, ще раніше замовила кущі смородини чорної, червоної та білої, кизил, жимолость, агрус та лимонник :) 5 дерев - 2 яблуні і три черешні :) Тепер матиму клопіт все це розмістити на маленькій території. Але той клопіт дуже приємний :) Мабуть, то мій земний знак дає своє :)
    Я навіть відпустку взяла на 2 тижні, щоб зайнятись посадкою та обробкою саду :) квіти я також люблю, але розсаду не вирощувала :) у нас в саду є біла півонія, троянди, іриси, кущик хризантеми жовтої...а з однорічних обов"язково посіємо чорнобривці, календулу і мамині улюблені настурції :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую Таня. Ти так гарно описала свій садок, що вже хочеться у гості ;) ніколи не думала, що полюблю таке діло, бо ще з дитинства та земля була мені не смаку, скільки ми на ній працювали. але зараз хочеться! Ми теж в тому році вперше завели город та теплицю. Від теплиці були в захваті, що в цьому році більші масштаби. З городом було не все гладко, та трохи зібрали врожаю. В цьому році все по інакшому буду планувати, що садити.

      Удалить
    2. :)
      "мій садок" - то голосно сказано :) він стояв без хазяїна більше 10 років. А в тому році я вирішила, що то просто кощунство - мати дачу в межах Києва і не привести її до ладу. Хоча б сад, щоб можна було приїхати на вихідні з дитиною і позбирати ягід, послухати пташок і поплюхатись в річці.

      Удалить