пятница, 27 ноября 2015 г.

Натхнення від дизайнера-Люда Вишневий Цвіт (і подаруночок)

Вітаю, мої хороші!

Я, Люда Вишневий Цвіт, знову прийшла вас надихати і показувати щось новеньке, ще й подаруночки дарувати. І натхнення моє сьогоднішнє буде поштово-новорічне! 

Не знаю як ви, а я завжди мріяла робити свої власні поштові листівки! Це ж так радісно творити спочатку вісточку своїми власними руками, писати в ній добрі побажання, красиво загортати і відправляти рідній людині в якесь далеке місто... А тоді чекати відповіді, декілька разів на день відкривати поштову скриньку, а тоді одного разу побачити там його, листа, і побігти швиденько читати його і плакати від зворушення!

Я правда раніше теж не розуміла посткросінгу і всього цього обміну листівку, але все це було того, що я не пробувала))) Тому, коли я побачила в новинках набір штампів "Поштова Картка", то стрибала від радості! І створилася у мене партія своїх поштових листівок в саморобних конвертах, які я вам зараз детально покажу)





Прикрасила конверти штампом "Зимний кофе", з іншого боку  набором штампів "Сніжинки"



А в середині уже живуть святкові привітання!



Тепер про кожен набір окремо. Я їх робила по двоє майже однакових, тільки один чорного кольру, а інший коричневого. Всюди на конвертах написи у мене із набір штампов "Теплі вітання"
Цей конверт  прикрашає ще життєрадісний набір штампів "Хлопушка" 



А всередині ось такі сяючі листівки. 

Тут я робила гарячий ембосінг штампами "Сосна в снігу"набір штампів "Конфеті", напис "Веселих свят", сніжинка з набору "Солодке життя". Фон створила за допомогою спрею.


Фотоапарат погано зловив колір цієї зеленої пудри: вона неймовірно красивого смарагдового кольору з благородною бронзою!

З іншого боку кожна листівка теж оформлена по різному, але все це той самий набір штампів "Поштова Картка"! Уявляєте, скільки всього можна придумати із ним одним! Цей бік теж фарбувала спреєм. А ще тут навіть є посилання на мій блог)))

Наступна пара - смачна та солодка, і дуже гаряча)))

Тут використала елементи із набору "Солодке життя"  та набору штампів "Латте-арт". Фон фарбувала рожевим та помаранчевим спреєм, штампувала снігом, а чашки та макарони розфарбовувала та вирізала окремо.



Чашка трохи піднята на вспінені квадратики


І така ось інша сторона:

В третьому на борі на конвертах "Упряжка з оленями"

А в листівках використовувала набір штампів "Хатки" та набір штампів "Сияющие звёзды"


Тут я робила ембосінг прозорою пудрою, тоді розфарбовувала дистресами та спреями. Додала звичайним штампуванням напис та зірки

Ця листівка насправді така ніжна, що на фото здається майже однотонною. Насправді вона світліша, а самі хатки та церква виразніші. Ще й все має ледь помітний ніжний блиск.

І друга сторона з красивим написом, зафарбована коричневий спреєм (як би мала більше часу, бо робила б це кавою чи чаєм).



Ось така у мене вийшла серія. Я здійснила свою мрію про власні поштові листівки і дуже раджу і вам спробувати! Вам обов'язково сподобається отримувати ці милі вісточки)) Для початку надішліть щось найріднішим людям, які не поруч з вами. А тоді спробуйте обмінятися з друзями із соцмереж. 

А я теж маю для вас подарунок: між всіма, хто залишить коментар під цим дописом, я через тиждень (03.12.) розіграю три листівки із цих наборів! 
Ще три листівки буде розіграно в моєму інстаграмі @vyshnevyjcvit
 (там пост про розіграш я опублікую у п'ятницю, тому слідкуйте за оновленнями).

Дякую, що творите разом із нами!

З любов'ю,

Ваша Люда

7 комментариев:

  1. За ідею із саморобними конвертами дуже вдячна!

    ОтветитьУдалить
  2. Які класні штампи! Конверти вийшли неймовірно гарні та душевні!

    ОтветитьУдалить
  3. Дуже клесна ідея, Такі затишні конвертики, штампики супер.

    ОтветитьУдалить
  4. Я думаю, что те, кому они предназначаются, будут приятно удивлены. Мне больше всего понравилась серия с варежками, чашечками :) такие теплые, уютные...

    ОтветитьУдалить
  5. Чудові, теплі листівки!!! Одержувачі будуть зворушені!

    ОтветитьУдалить
  6. Які чудові і конверти, і листівки!
    За допомогою штампиків так влучно можна передати свої почуття і побажання!

    Я тільки-тільки починаю знайомитися з цим викдом рукоділля, все читаю та вдивляюсь в кожну деталь .
    Дякую, що показуєте і розказуєте, як свторювалась кожна робота!

    ОтветитьУдалить
  7. Які смачні та затишні роботи, дуже гарна та цікава ідея))) Штампики суперські)

    ОтветитьУдалить